Dovolená 2012 - (1.část)

15. července 2012 v 12:40 | Houp |  Deník

Dovolená je za mnou a já jsem plna nových zažitků...

Už je to tak, týden utekl. Chtěla bych napsat, že utekl jako voda, ale byla by to lež. Pro mě to byl spíše dlouhý týden čekání, než se zase vrátím domů a budu moct být se svou novou láskou. Ale abych nevyzněla tak, že pro mě dovolená byla peklo, kdy jsem byla odloučena od svého miláčka. To nikoliv. Pravda, dost se mi stýskalo, ale jinak dovolená byla nádherná!

Možná to bylo naposled...

Možná ano, možná ne.
Mamka tvrdí, že tohle byla zřejmě naše poslední dovolená. Už letos s námi nejela naše dospělá sestra a máma má názor, že my s bráchou příští rok taky nebudeme chtít jet. To ovšem ukáže čas.
Přesto jsou další důvody, proč to letos bylo možná naposled. O tom, ale snad až jindy. Dnes bych si přála psát o tom, jaké to bylo. Ale jelikož to byl dlouhý týden, budu si to muset rozkouskovat. :)

U Písku je nádherně

Když by se mě teď kdokoliv zeptal, co si představím pod letošní dovolenou, má odpověď by zněla krajina!
Rodiče pronajali malou chatičku poblíž Písku, asi tak 10 minut jízdy autem. Musím říct, že Písek je nádherné město! Celá krajina je nádherná! Přímo božská!
Nevím, čím to je, ale každý pohled byl jako pohled do ráje. Modřejší nebe jsem již dlouho neviděla a ty mraky! Páni, takové mraky... jak to vlastně popsat? Bylo to ohromující, dechberoucí a slzyderoucí. V každém zákoutí se klenula buď malá nebo větší říčka. Doslova pohádková příroda!

Každý den bylo něco na programu

Tatínek jako akční turista nenávidí polehávání a tak každý den byl nějaký program. Samozřejmě výletní. Vyjížděli jsme většinou kolem desáté hodiny a vraceli se kolem třetí a čtvrté. Za den jsme zvládli asi tak jeden hrad nebo zámek, nějaké to městečko a věž. Také jsem splnili naší hřbitoturistiku. Byli jsme navštívit jeden hřbitov, dokonce hrob samotného Jakuba Jana Ryby. (Pro neználky - hudební skladatel, autor České mše vánoční). Většinou na každé dovolené nás otec zavede na nějaký hřbitov. Ať už plánovaně a nebo úplně spontálně. Každopádně, jelikož jsem po otci zdědila příjmení "Černá", což je velice běžné příjmení zde v České Republice, dávám si na hřbitově vždy úkol najít hrob se stejným přijmením. Možná to někomu přijde morbidní... ale pro mě už to je jako tradice. Rozhodně jsem toho viděla hodně a jsem za to ráda.

Možná je tento článek trochu zmatený, ale mé pocity z dovolené jsou ještě čerstvé a malinko neuspořádané. Prosím za omluvení, ale v poslední době mám hlavu v oblacích s pořádným tornádem. :) Každopádně můj tatínek na dovolené fotografoval a i když je opravdu amatér, myslím, že občas mívá šťastnou ruku a vyfotí nějaký ten krásný snímek. Takže se můžete těšit na nějaké články z dovolené a rozhodně pár fotek.

Tak si tak říkám, že jsem nikdy na blog nedávala moc fotografie, ale v poslední době se mi to tady jimi přímo hemží. Tak snad to je pro Vás dobře.

Přidávám na ukázku prozatím třikrát foto, vše fotil můj táta, takže žádné kopírování. Jinak se mi nejvíce líbí první fotka, naprosto mě učarovala.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lofn Lofn | Web | 15. července 2012 v 14:29 | Reagovat

jsem moc ráda,že jsi si to tak bezva užila-fotečky jsou super ;-)
a děkuji za pochvalu :-)

2 → Christie BinG → Christie BinG | E-mail | Web | 15. července 2012 v 17:36 | Reagovat

Moc hezké fotky . :)

3 Beatricia Beatricia | Web | 15. července 2012 v 18:11 | Reagovat

Krásná vzpomínka na dovolenou na moc hezkých fotkách.
Děkuji ti za milé blahopřání v komentu u Lofn. Potěšilo mě to. :-)

4 pavel pavel | Web | 15. července 2012 v 21:00 | Reagovat

U Písku je hezky... koupání v přírodě a jezdil jsem tam i na kameny. :-)

5 Lauralex Lauralex | Web | 15. července 2012 v 21:06 | Reagovat

Zámky a hrady mám ráda spíš zvenku. Třeba ta poslední fotka, tam bych vydržela sedět, koukat, fotit dost dlouho. Dřív mi to nevadilo, ale minulej rok jsem na těch hradech a zámcích při hodinový přednášce umírala. Asi na to musim mít správnou náladu, protože historii i hrady a zámky mám ráda, ale jen nějaký no. :-)

6 Houp Houp | Web | 15. července 2012 v 21:12 | Reagovat

[5]: To je zrovna pěkná náhoda, my dovnitř nikdy nechodíme. Rodičům to přijde zbytečně drahé pro velkou rodinu a navíc nás to nikdy moc nebavilo. My přijdeme a pokocháme se tím co je zvenčí a bohatě nám to stačí. Jinak na zámku Hluboká bych vydržela sedět do teďka a kochat se tou krásou :)

7 Lauralex Lauralex | Web | 15. července 2012 v 21:22 | Reagovat

[6]: Já na Hluboký byla totiž. :-)

8 Veri Veri | Web | 16. července 2012 v 15:04 | Reagovat

Tam muselo být krásně! Jinak já prohlídky zámků a hradů, obzvláště těch gotických, miluju! Vždy se těším až půjdu zase nějaký navštívit, zbožnuji tu starou zámeckou vůni :-) Jinak ta poslední fotka, není to Hluboká? Hodně mi připomíná baroko-gotický zámek u nás v Lednici :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.